Instagram Influenser Marketing u 2020. godini – Šta trebate znati [Infografika]

18/02/2020

Iako su influenseri prisutni na većini platformi na društvenim mrežama, Instagram je trenutno lider influenserskog marketinškog paketa.

Prema istraživanjima, oko 79% brendova se okreće prema Instagramu za uticajne kampanje, a 2020. se neće razlikovati.

Zašto je to tako?

Djelomično je to zbog rastuće popularnosti ove platforme, ali i usredotočenost na vizualni sadržaj i kreativnost također otežava postizanje željenih rezultata bez nekog određenog znanja i razumijevanja platforme. Influenceri poznaju ovu platformu i već su osnovali publiku na njoj, što im može biti dobar povod da omoguće određenim brendovima da ostvare poveznicu između relevantnih brendova i zainteresovanih potrošača, ako se odaberu dobro i omoguće nivo kreativne slobode.

Bez obzira odlučite li se za mikro-influensere s preciznijim pratiteljima ili za velike poznate ličnosti s velikim dosegom, Instagram nudi ogroman potencijal za influenserske kampanje.

U nastavku pogledajte vrlo interesantnu i korisnu infografiku za više detalja o ovoj temi:

Instagram Influencer Marketing In 2020: What You Need to Know

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu