5 razloga zašto vam je neophodna strategija za vođenje društvenih mreža

26/02/2020

Imati prisutnost na društvenim mrežama je danas dosta važnije nego ikad za kompanije i brendove koji žele postati prepoznatljivi na tržištu. Kao i sa svime ostalim, postoji dobar i loš način kako da se to postigne. Društvene mreže mogu biti prevelik zalogaj ako nemate plan, ali dobra vijest je da nije tako komplikovano kao što se čini.

Društvene mreže predstavljaju “silu” koja se neprestano mijenja i svi želimo da postoji jednostavan red koraka koje treba poduzeti kako bi došli do određenog cilja, ali baš iz tog razloga ovdje dolazi strategija za društvene mreže!

Zašto vam je potrebna ova strategija?

  1. Ovdje vaša ciljna publika provodi mnogo svog vremena. Ako je vaša publika tamo, morate biti i vi!
  2. Možete vidjeti do 150% ili više povrata ulaganja! Društvene reže biste trebali tretirati kao svaki drugi dio vašeg biznis modela te pametno uložiti u njih.
  3. Imat ćete mogućnost da ostanete konkurentni! Jedna od najčešćih grešaka koja se čini na društvenim mrežama je ta što brendovi pokušavaju da budu prisutni na svim platformama, umjesto da se fokusiraju na izgradnju solidne prisutnosti na specifičnim kanalima.
  4. Predstavite se stotinama potencijalnih novih korisnika! Ako biste svaki dan išli na event umrežavanja, bilo bi nemoguće predstaviti se onoj količini ljudi koju društveni mediji to dopuštaju. Društveni mediji obavljaju sav posao na višestrukim mrežnim događajima za vas!
  5. Pretvorite svoju kampanju u prodaju još brže nego ranije! Društveni mediji omogućavaju da vas vaša publika lakše upoznaju. Vremenom to izgrađuje povjerenje, a povjerenje je glavni faktor!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu