Tražite način da Vaša firma preživi pandemiju? Imamo rješenje – DIGITALIZACIJA

24/04/2020

Od početka pandemije, mnoge kompanije u svijetu se suočavaju sa novonastalim problemima u poslovanju, ali postoji jedan faktor koji nekima daje prednost – digitalizacija.

Kompanije koje su kreirale web stranice i efikasne platforme za e-kupovinu nastavljaju poslovati sa manje poteškoća nego firme koje nisu to učinile. Ovisno o vrsti biznisa kojim se bave i zbog većeg fokusa na digitalni način rada, mnoge firme bilježe rast u poslovanju.

Niste implementirali digitalnu strategiju? Ne brinite, još nije kasno. Čitajte dalje za savjete koje će Vam pomoći.

Ponašanje potrošača se mijenja

Zbog naredbi da se ostaje kući, potrošači su prinuđni da mijenjaju svoje navike. Internet kupovina postaje sve popularnija. Praćenjem online trendova GWI (Global Web Index) je došao do podataka da preko 50% ispitanika obavlja više kupovine putem interneta nego su to činili prije pandemije.

Online Shopping (topic) trendovi širom svijeta
Izvor: Google Trends

Interesovanje za kupovinu putem interneta u svijetu se značajno povećalo. Ovaj trend prati i Bosna i Hercegovina.

Online Shopping (topic) trendovi u Bosni i Hercegovini
Izvor: Google Trends

Važno je naglasiti da, iako se potrošači okreću ka online kanalima za kupovinu, kupovine su više fokusirane esencijalne proizvode. Dakle, potrošači kupuju hranu, namirnice, i osnovne potrepštine. Međutim, kako smo početkom pandemije vidjeli trend nakupljanja zaliha, sada pimjećujemo da više ljudi kreće u kupovinu proizvoda potrebnih za aktivnosti koje mogu obavljati kod kuće – fitness, umjetnost, zanati, kuhanje itd.

Shift Your Focus

Radnja Vam je zatvorena, šta sad? Shift your focus

Ako nemate web stranicu – napravite je. Ukoliko se vaša firma bavi prodajom obavezno uključite opciju online prodaje.

Optimizujte stanicu, brzinu stranice, mobile responsiveness, postoji mnogo opcija i alata koji Vam mogu pomoći u tome.

Ako Vam je do sada fokus bio na „outdoor“ ili „print“ oglašavanju – digitalizujte!

Obzirom na to da ljudi ne napuštaju svoje domove bez razloga, efikasnost bilborda i vanjskih medija opada. Prodaja novina i časopisa je smanjena iz istog razloga. Dobre vijesti za Vaše poslovanje  sve više se koriste društvene mreže i online kanali.

Razmislite o tome da preračunate budžete, te da više uložite u online kanale kao što su plaćeni oglasi (PPC)  i društvene mreže.

Korigujte sadržaj

Sadržaj nikada nije bio bitniji!

Ljudima je dosadno…. Zabavite ih. Kreirajte sadržaj u kojem će uživati, a istovremeno promovišite Vaš brend.

Ovo je idealno vrijeme za izgradnju boljih i dugotrajnijih odnosa sa svojim kupcima. Pokažite im da ste tu zbog njih i za njih. Ponudite rješenja za probleme gdje god je to moguće, ukoliko to ipak nije moguće kreirajte inspirativne sadržaje koji će korisnicima pokazati da nije sve tako sivo.  

Ono što je najvažnije – BUDITE LJUDI. Potrošačima trenutno ne treba da ih bombardujete standardnom prodajom proizvoda, zbog toga je potrebno fokusirati se na plasman kvalitetnog sadržaja koji će korsicima dati do znanja da ste tu za njih i u teškim momentima.  

Želite par ideja kako da osmislite dobar kontent? Pogledajte kako to čine ovi brendovi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu