Brendovi koji su uspješni na digitalnom nivou, općenito će se početi baviti većim potrošačkim iskustvom i kako će se digitalni uspjeh proširiti na izvanmrežni svijet u narednoj godini. U 2019. godini na društvenim mrežama se dogodilo mnogo toga, a sada kad su praznici čvrsto iza nas, predstavljamo vam 5 trendova ne koje bi se trebali fokusirati svi marketing menadžeri.
- Privatnost, privatnost, privatnost
Privatnost neće nestati u 2020! Čak suprotno – očekuje se da u 2020. godini doživi svoj najveći uspon i energično se postave njena pravila, ali na nešto malo drugačiji način. Svi smo se susreli sa platformama koje su otvorene za sve potrošače i korisnike, ali platforme poput Instagrama izgledaju kao predvodnici stvari i izmjena koje tek dolaze. Na primjer, Instagram će uskoro onemogućiti korisnicima da vide lajkove na postovima osoba koje prate. Drugi predvodnici ove strategije su TikTok i VSCO koji ukidaju broj pratitelja, lajkova i komentara u svrhu povećanja kreativnosti i kvalitetnog kontenta umjesto mjerenja kvantiteta. Srećom, ove izmjene znače da će društveni mediji postati više obazrivi prema kvalitetnom sadržaju za angažovanje ciljane publike.
2. Fokusiranost na sigurnost djece
Trudimo se da djecu zaštitimo u školi, trgovačkim centrima, parkovima i raznim mjestima gdje se potencijalno nalazi opasnost – međutim, djeci je potrebna zaštita tamo gdje u današnje vrijeme provode najviše vremena, a to je ONLINE (na društvenim mrežama, interaktivnim aplikacijama, internet igricama itd.) Svakako, YouTube se ponovo vratio u središte pažnje i napravio je neke promjene, ali s obzirom da milenijalci ‘marširaju’ prema različitim vrstama kontenta neophodno je ragovarati o ovoj temi i očekivati da će sigurnost djece biti veliki dio digitalnog marketinga.
3. Targeting
Marketing menadžeri se i dalje bore sa tragetiranjem. Neke studije pokazuju da platforme za društvene mreže mogu biti tačne za 30% prilikom stavljanja targeta na potrošačevu odluku. Međutim, platforme na kojima je omogućeno mikro demografsko targetiranje su gotovo pa u potpunosti namamile marketing menadžere da zanemare offline ponašanje njihove ciljne publike. Uspješni brendovi u 2020. godini gledat će dalje od jednostavnog raščlanjivanja ciljane publike, a radije gledati na jedan mali dio cjeline. Na taj način nove propise neće smatrati ograničenjem, već benefitom.
4. Brand experience na društvenim mrežama
Već nekoliko godina za redom, D2C brendovi prihvataju koncept pod nazivom ‘brand experience’ – upravo iz razloga lakšeg pepoznavanja i jednostavnije pamtljivosti samog brenda. Baš ovaj koncept nam pomaže da osiguramo da naš brend upotrebljava smislene načine kako bi razgovarao sa potrošačima umjesto generičnog načina pristupa. U 2020. godini se očekuje povečanje brendova koji ostvaruju digitalne uspijehe kada je u pitanju interakcija sa njihovim potrošačima.
5. Nano influenseri
Ovaj tip maketinga smo već vidjeli u 2019. godini, međutim predviđanja su da će ovo explodirati u 2020. godini. Influenseri su ostavili snažan trag u marketing industriji prethodnih godina, a nedavno istraživanje je pokazalo da 22% online korisnika u dobi od 18 do 34 godine kupuje proizvode nakon što su ih vidjeli kod određenih influensera. Ovdje dolazimo do teme nano influensera. Kako se tržište svakim danom sve više segmentira, nano influenseri ispunjavaju potrebu za targetiranjem ciljne publike, a njihova je publika vrlo mala, precizna, ali vrlo angažirana.
Categories
- Coding (3)
- Photography (5)
- Social Marketing (5)
- Uncategorised (26)
- Web Design (4)
- WordPress (5)