18/02/2020
Iako su influenseri prisutni na većini platformi na društvenim mrežama, Instagram je trenutno lider influenserskog marketinškog paketa.
Prema istraživanjima, oko 79% brendova se okreće prema Instagramu za uticajne kampanje, a 2020. se neće razlikovati.
Zašto je to tako?
Djelomično je to zbog rastuće popularnosti ove platforme, ali i usredotočenost na vizualni sadržaj i kreativnost također otežava postizanje željenih rezultata bez nekog određenog znanja i razumijevanja platforme. Influenceri poznaju ovu platformu i već su osnovali publiku na njoj, što im može biti dobar povod da omoguće određenim brendovima da ostvare poveznicu između relevantnih brendova i zainteresovanih potrošača, ako se odaberu dobro i omoguće nivo kreativne slobode.
Bez obzira odlučite li se za mikro-influensere s preciznijim pratiteljima ili za velike poznate ličnosti s velikim dosegom, Instagram nudi ogroman potencijal za influenserske kampanje.
U nastavku pogledajte vrlo interesantnu i korisnu infografiku za više detalja o ovoj temi:

Categories
- Coding (3)
- Photography (5)
- Social Marketing (5)
- Uncategorised (26)
- Web Design (4)
- WordPress (5)