LinkedIn je predstavio tri nova Page alata koja su dizajnirana kako bi olakšala kompanijama da stupe u kontakt sa svojim kupcima, perspektivima i zaposlenima. Nove funkcije uključuju mogućnost praćenja stranica kojima upravljate, mogućnost streaminga Live videa na LinkedIn stranicama i nove načine objavljivanja.
Invite to Follow. Kako bi pomogli kompanijama da povećaju svoje zajednice i privuku novu publiku, administratori će od sada biti u mogućnosti da pozovu publiku na praćenje određene LinkedIn stranice. Administratori stranica ograničeni su na slanje ne više od 50 poziva dnevno, a korisnici imaju mogućnost potpuno odustati od primanja pozivnica.

LinkedIn Live Streaming. LinkedIn Live, koji je izvorno predstavljen u beta verziji prošlog februara, sada je široko dostupan na stranicama. Ovo omogućava kompanijama da se uključe u dvosmjerne razgovore na kameri i putem komentara uz sudjelovanje u stvarnom vremenu putem emitovanih vijesti. U narednih nekoliko sedmica LinkedIn je rekao da će uvesti mogućnost „stream targetinga“ koja koristi alate trećih strana (uključujući Restream, Wirecast i Socialive) kako bi pomogla brendovima da dosegnu publiku sa različitim jezicima i lokacijama širom svijeta. LinkedIn je također uveo privatne mogućnosti testiranja za Live Stream, pružajući brandovima priliku da se uvježbaju i testiraju prije nego što krenu uživo.

Post as Page or Member. S novim ažuriranjima, Page Admini mogu odabrati hoće li objavljivati kao pojedinac, kao organizacija ili brend za koju rade. Administratori mogu da dijele novosti sa svog profila, poslovne stranice ili direktno sa početne stranice sa novim toggle switch-om na početnoj stranici.

Categories
- Coding (3)
- Photography (5)
- Social Marketing (5)
- Uncategorised (26)
- Web Design (4)
- WordPress (5)